حمایت مادی و معنوی از نیازمندان

قائم مقام کمیته امداد استان تهران با تاکید بر تقویت همکاری ها و تعاملات کاری از زحمات ارزنده شهردار منطقه 13در حمایت مادی و معنوی نیازمندان قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پرپنچی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران در امور کلانشهر باشهردار منطقه پیرامون تعاملات کاری فی ما بین بحث و گفت و گو کرد.

در این جلسه، قائم مقام کمیته امداد استان تهران در امور کلانشهر، گزارشی از اقدامات این کمیته در رابطه با رسیدگی به نیازمندان ارائه کرد و خواستار همکاری و تعاملات بیشتر با شهرداری منطقه 13 شد.

در ادامه مرتضی رحمان زاده، یکی از اولویت های شهرداری منطقه را کمک به نیازمندان برشمرد و با اشاره به برنامه های متعدد این منطقه در طول سال و همچنین ایام ماه مبارک رمضان، آمادگی این منطقه را برای همکاری هر چه بیشتر با کمیته امداد اعلام کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص حمایت از دستاورد های تولیدی نیازمندان و توانمند سازی آنها بحث و تبادل نظر شد و اقداماتی در این زمینه اتخاذ شد.

در پایان قائم مقام کمیته امداد استان تهران با اهدای لوح تقدیر از زحمات بی شائبه و خدمات ارزنده شهردار منطقه 13 که با تبلور ایثار و سخاوت طبع در زمینه حمایت مادی و معنوی از نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهتمام ورزیده و با این نهاد همکاری داشته، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005053

وب گردی

وب گردی