اعلام فراخوان جدید برای جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه داریم تا فراخوان جدیدی برای جذب اعضای هیات علمی تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام کنیم و در صورتی که این برنامه عملی نشود در فصل تابستان فراخوان جدید را اعلام خواهیم کرد.

بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فراخوان دوم برای جذب اعضای هیات علمی گفت: برنامه داریم فراخوان جدیدی برای جذب اعضای هیئت علمی تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کنیم در صورتی که این برنامه عملی نشود در فصل تابستان فراخوان جدید را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است پس از جذب هزار نفر عضو هیات علمی که در فراخوان اول اعلام کرده ایم، این نفرات فعالیتشان را از مهر ماه سال جاری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کنند.

رنجبر ادامه داد: دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی است و در حال حاضر بیش از 38 درصد ظرفیت آموزش عالی کشور را شامل می شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: قدردانی از استادان که در حوزه تدریس، آموزش و پژوهش چندین سال است زحمت می کشند امری ضروری است. به همین خاطر طبق سنوات گذشته در حوزه کشاورزی، پزشکی، علوم پایه و مهندسی از استادان نمونه کشوری در مراسمی که هفته گذشته برگزار شد تجلیل کردیم.

وی درباره نحوه انتخاب 14 استاد برتر تصریح کرد: براساس نامه ای که به رؤسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کردیم 320 نفر طبق معیار هایی که داشتیم به عنوان نفرات برتر مشخص شدند و پس از تشکیل کمیته فنی، 14 نفر در نهایت به عنوان استادان نمونه کشوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005086

وب گردی

وب گردی