قهرمانی واحد شاهرود در مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی کُرد کاپ

سازه تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شاهرود با تحمل وزن حدود 756.1 کیلوگرم و راندمان 2733.55 ، عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی کُرد کاپ در گرایش سازه های راندمانی را بدست آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از موفقیت تیم این باشگاه در گرایش سازه های راندمانی در اولین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی کُرد کاپ خبر داد.
نسرین صالحی در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات که به همت دانشگاه ملی کردستان و انجمن کشوری سازه های ماکارونی ایران در دو گرایش راندمان و ستون فشاری برگزار شد، بیش از 80 سازه بارگزاری گردید و رقابت ها در بخش دانشجویی برگزار شد. در گرایش راندمان این مسابقات، سازه تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شاهرود با تحمل وزن حدود 756.1 کیلوگرم و راندمان 2733.55، عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در مورد هدف و نحوه برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات که با اهداف آموزشی، آزمایش طراحی و یا برای رقابت علاقمندان و آمادگی برای شرکت در مسابقات مختلف برگزار می شود، سازه ها از جنس ماکارونی هستند که با کمک چسب طراحی و ساخته می شوند.

وی خاطر نشان کرد: همه ساله مسابقات مختلفی در سراسر جهان توسط مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در زمینه سازه های ماکارونی و برای سنجش میزان تحمل پذیری وزن و فشار توسط این سازه ها برگزار می شود.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شاهرود کسب این موفقیت را به مجموعه دانشگاه آزاد کشور و به ویژه اعضای تیم باشگاه علیرضا جاودانیان، فرزاد ریگی و احسان کاشی تبریک گفت و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005090

وب گردی

وب گردی