گزینه جدی وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون کشتی مشخص شد/ پای یک دانشگاهی در میان است

یکی از گزینه های جدی ریاست فدراسیون کشتی که وزارت ورزش هم نظر مثبتی روی آن دارد مدیرکل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور است.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، نایب رئیس وقت فدراسیون به عنوان سرپرست، اداره امور را بر عهده گرفت تا برنامه‌های کشتی عقب نماند.

بنی تمیم به عنوان سرپرست موقت فدراسیون کشتی امور را به‌دست گرفت و پس از چند وقت بهروز نعمتی جایگزین بنی تمیم شده است تا رئیس جدید فدراسیون مشخص شود.

تعداد زیادی از مدال‌آوران المپیکی و چهره‌های ورزشی برای میز ریاست دندان تیز کرده اند و تا زمانی که مجمع انتخابات فدراسیون کشتی برگزار نشود رئیس جدید معرفی نخواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از گزینه های جدی ریاست فدراسیون کشتی که وزارت ورزش هم نظر مثبتی روی آن دارد مدیرکل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور عبدالمهدی نصیرزاده است.

نصیرزاده تنها کاندیدایی است که از خانواده آموزش عالی برای ریاست فدراسیون کشتی اعلام آمادگی کرده و در کنار چهره های نامی المپیکی قرار گرفته است.

وی قهرمانی در مسابقات جهانی نونهالان، قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی را در رزومه کاری خود دارد. نصیرزاده همچنین مدرس فدراسیون و عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی است.

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی هنوز مشخص نشده است؛ اما در همین راستا جلسه‌ای طی روز‌های گذشته میان اعضای کمیته فنی و سرپرست موقت فدراسیون در این باره برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005095

وب گردی

وب گردی