برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تشریح شد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اهم فعالیت‌های فرهنگی این معاونت در ماه مبارک رمضان 1398 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل علیرضا عبدالرحیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی متناسب با این ماه مبارک در واحد اردبیل برگزار می‌شود.

وی فضاسازی معنوی دانشگاه با نصب بنر و پوستر از آیات الهی، روایات و احادیث با موضوع ماه مبارک رمضان، برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره‌ی حشر با عنوان طرح رمضان بهار قرآن به مدت 32 ساعت در مسجد دانشگاه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مسجد دانشگاه و برگزاری محفل قرآنی (کرسی تلاوت) را از جمله این برنامه دانست.

وی افزود: ختم دسته‌جمعی قرآن کریم، اجرای طرح اکرام، ارسال پیامک با عنوان پیام رمضان توسط روابط عمومی دانشگاه، ضیافت افطاری به کودکان بی‌سرپرست و برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی با مضمون ماه مبارک، احکام روزه و نماز از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در ماه میهمانی خدا در این دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد اردبیل به بازدید از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) با اهدای هدایا اشاره کرد و افزود: مراسم معنوی میلاد امام حسن المجتبی‌(ع) با اجرای سخنرانی و مداحی و در نمازخانه‌های خوابگاه‌های دانشجویی نیز همانند مسجد دانشگاه، نماز جماعت برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه بازارچه‌ هنری، صنایع دستی و مواد غذایی به مناسبت شعار سال رونق تولید ملی و ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

عبدالرحیمی به سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر، سوم خرداد اشاره کرد و اظهار کرد: امسال این روز بزرگ متقارن با ماه مبارک رمضان است و برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جلسه بصیرتی با دعوت از سرداران دفاع مقدس، برگزاری مراسم ویژه در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه، مراسم تقدیر، تجلیل و بازدید از جانبازان دفاع مقدس، برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1005116

وب گردی

وب گردی