تیم دوومیدانی آقایان دانشگاه آزاد در لیگ برتر شرکت می کند/ با هزینه فدراسیون تیم را به یونیورسیاد اعزام می‌کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تشکیل تیم آقایان انجام داده‌ایم و این تیم در دوره جدید لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

مجید کیهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تشکیل تیم دوومیدانی آقایان در لیگ برتر گفت: صحبت هایی با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تشکیل تیم آقایان انجام داده‌ایم و این تیم در دوره جدید لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد طبق سنوات گذشته در ورزش اول المپیک در بخش آقایان و بانوان تیمداری کند. تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته قهرمان بوده به همین خاطر تیم آقایان هم در مسابقات شرکت خواهد کرد.

کیهانی اظهار کرد: طی هفته‌های آینده جلسات دیگری با باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت تا در مورد پیگیری طرح‌های مطرح شده به گفت‌و‌گو بپردازیم و به جمع‌بندی برسیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: درحال رایزنی هستیم تا تعدادی از جوانان آینده ساز رشته دوومیدانی را به مسابقات یونورسیاد اعزام کنیم. اگر موافقت نهایی صورت گیرد خودمان با هزینه فدراسیون تیم را به یونورسیاد جهانی 2019 اعزام می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005126

وب گردی

وب گردی