آخرین مهلت ارسال مدارک برای مجوز اپراتور ماهواره‌ای اعلام شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آخرین مهلت ارسال مدارک برای دریافت مجوز اپراتور ماهواره‌ای را ۲۰ تیرماه اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در راستای افزایش درخواست متقاضیان دریافت پروانه اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی و با توجه به آنکه متقاضیان برای نهایی کردن کنسرسیوم‌ها نیاز به زمان بیشتری داشتند، این تقاضا در کمیته ارزیابی کیفی، فنی و مالی اپراتور ماهواره مخابراتی رگولاتوری مطرح شد و این کمیته برای ارزیابی مرحله اول درخواست‌های ارسالی به رگولاتوری با افزایش مهلت تا بیستم تیرماه موافقت کرد.

پرسش‌ها و ابهاماتی درباره اصول حاکم بر صدور پروانه اپراتور ماهواره‌ای از سوی متقاضیان مطرح شده که تمامی این موضوعات در دو جلسه کمیته ارزیابی کیفی، فنی و مالی اپراتور ماهواره مخابراتی بررسی شده است و پاسخ آنها تا هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

از آنجایی که برای پاسخ به برخی از سوالات باید نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دریافت شود، احتمال اصلاحات جزئی در برخی مواد مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه اپراتور ماهواره مخابراتی وجود دارد. از این رو پس از ارائه نقطه نظرات کمیته ارزیابی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و دریافت نظر این کمیسیون، پاسخ باقیمانده پرسش‌ها به متقاضیان اعلام می‌شود.

مهلت دو ماهه ارسال تقاضا به رگولاتوری برای دریافت پروانه اپراتور ماهواره مخابراتی تا بیستم تیرماه بوده و تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005129

وب گردی

وب گردی