قدردانی  دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان  از کمک‎های غیرنقدی واحد کرمان

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از ارسال کمک‎های غیرنقدی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد زاهدان، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از همدلی، مساعدت و همراهی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در حادثه سیل اخیر شمال شهرستان سیستان قدردانی کرد و گفت: خانواده فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی ثابت کرده‎اند که این مجموعه عظیم آموزش عالی، مجموعه‎ای برای مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: وقوع سیلاب‎های اخیر در کشور سبب شد تا عهد و پیوند دانشگاه آزاد اسلامی با مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی بیش از پیش به منصه ظهور گذاشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: حضور موثر و به هنگام نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‎زده و ارسال کمک‎های نقدی و غیرنقدی به این مناطق مهر تأییدی است بر وفاق و همدلی این مجموعه عظیم آموزش عالی با مردمی که همواره در راستای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه حضور چشمگیر داشتند.

سلطانعلی میر ضمن تشکر مجدد از همت و عزم قوی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه واحد کرمان، جهت ارسال کمک‎های غیرنقدی به مناطق سیل‎زده شمال شهرستان سیستان، از توزیع کمک‎های ارسال شده در مناطق سیل زده خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005165

وب گردی

وب گردی