اساس کار فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی باید تغییر کند/ مدال‌آوران بسکتبال رایگان تحصیل می‌کنند

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهم‌ترین پاداش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی درس‌خواندن در مقطع تحصیلی بالاتر به صورت رایگان است.

کمال جوانمرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره پاداش نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی گفت: مهم‌ترین پاداش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی حضور در مقطع تحصیلی بالاتر و تحصیل به صورت رایگان است.

وی افزود: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قول گرفتیم که این نفرات به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند و از آنها تقدیر شود و با توجه به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی تحصیل برای بسکتبالیست‌های دانشگاه آزاد اسلامی رایگان خواهد بود.

جوانمرد ادامه داد: مقدمات حضور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی را فراهم کرده‌ایم تا تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران به لیگ جهانی بسکتبال اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت توانست مسیر جدیدی برای ورزش بانوان کشور به‌ویژه رشته بسکتبال باز کند؛ همچنین این پیروزی نویدبخش افق‌های روشن برای بسکتبال بانوان است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بیش از 60 درصد کاروان اعزامی به مسابقات یونیورسیاد 2019 ایتالیا دانشجو دانشگاه آزاد هستند و معتقدم اساس کار فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی باید تغییر کند و زیر نظر متولی اصلی ورزش یعنی وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد و با این تغییرات دیدگاه ها ورزشی‌تر خواهد شد.

جوانمرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد و چندین تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون‌های مختلف در این خصوص انعقاد شده است.

وی گفت: اکثر ملی‌پوشان و مربیان رشته مختلف ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده یا در حال تحصیل هستند که این مهم موجب افزایش ارتقای سطح علمی و دانش ورزشی آنها شده و موفقیت‌های چشمگیری در جامعه بین‌الملل به همراه داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005211

وب گردی

وب گردی