دانش‌بنیان‌های حوزه موادشیمیایی و پلیمر مشاوره توسعه فنی می‌گیرند

مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی شرکت‌ها پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه مواد شیمیایی و پلیمری را راه اندازی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی شرکت‌ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه مواد شیمیایی و پلیمری کرد و پیشخوان مشاوره به فعالان دانش بنیان راه اندازی شد.

امروزه با توجه به رشد و توسعه پژوهش‌های آکادمیک در حوزه فناوری‌های برتر و پیشرفت سریع فناوری در این حوزه ها، لزوم توجه شرکت ها به واحدهای تحقیق و توسعه و بالا بردن توان فنی و تخصصی خود بیش از پیش احساس می شود.

در این مسیر بی تردید بهره‌گیری از توان فنی و تخصصی تیم‌های مشاور با تجربه به شرکت ها کمک می کند که علاوه بر عبور از گلوگاه ها و چالش های تخصصی، با مشاوره با افراد کارآزموده و با تجربه، توان فنی و تخصصی نیروهای خود را افزایش دهند.

ازاین رو، این مرکز با هدف توانمندسازی شرکت ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه مواد شیمیایی و پلیمری در سرفصل های مختلف کرده است .

سنتز (پلیمریزاسیون)، فرمولاسیون، طراحی فرآیند، طراحی مکانیکی (پلیمر و کامپوزیت)، شکل دهی (پلیمر و کامپوزیت) واستخراج و خالص سازی از جمله سرفصل های مشاوره به شرکت های دانش بنیان است .

مشاوره در سرفصل های مطرح شده به کمک مشاوران خبره و متخصصان همکارِ مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ارائه می شود. استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی می توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه کرده و درخواست خود را باعنوان "پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه مواد شیمیایی و پلیمری" ثبت کنند.

پیش از این خدمات مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه نفت،گاز و پتروشیمی راه اندازی شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005218

وب گردی

وب گردی