انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه نرمال پکن

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه نرمال پکن به منظور گسترش همکاری‌های علمی و بین المللی و تلاش به بین‌المللی سازی دانشگاه و در راستای اجرای پروژه مشترک در زمینه محیط زیست منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، این تفاهم‌نامه در راستای نیازهای منطقه‌ای تعریف شده است و هدف آن پیش‌بینی تخمینی وضعیت طوفان‌های گرد و غبار در منطقه خاورمیانه در اثر گرم شدن کره زمین و تغییزات اقلیمی است.

به موجب این تفاهم‌نامه که با مشارکت دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی و تلاش‌های بی‌دریغ دکترحمیدی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منعقد شد، طرفین متعهد به بررسی و اولویت بندی پژوهش های موردنیاز در موضوع پیشنهادی شدند.

موضوع پروژه مورد بحث یکی از معضلات منطقه‌ای به شمار می‌رود که بررسی و حل مشکلات مرتبط با آن از نیازهای مبرم خاورمیانه می‌باشد.
دانشگاه Beijing Normal University جزو ده دانشگاه جامع و برتر چین است که دارای ۲۰ دانشکده بوده و بیش از ۷۰ آزمایشگاه فعال تحقیقاتی در رشته های مختلف دارا است.

همچنین این دانشگاه با بیش از ۳۰۰ دانشگاه و موسسه علمی از حدود ۳۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه‌های همکاری متعددی به امضا رسانده است و در این راستا تبادل دانشجویان بسیاری میان این دانشگاه و دانشگاه های برتر دنیا انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005224

وب گردی

وب گردی