بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور گردهم می‌آیند

اینوتکس 2019 با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از 400 شرکت، استارتاپ و سرمایه گذار و با بیش از 30 رویداد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ظرفیت سازی برای تولید دانش و محصول ایرانی و تجاری سازی آنها، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 را در روزهای 19 تا 22 خردادماه برگزار می کند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام اینوتکس به محلی برای گردهمایی موثرترین نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است. با نگاهی به آمار دوره های گذشته می توان گفت که بیش از یک هزار شرکت و استارتاپ در این دوره ها حضور داشتند و بیشتر از 25 هزار مخاطب از این نمایشگاه ها بازدید کردند. همچنین 140 تفاهم نامه همکاری نیز بین شرکت ها و سرمایه گذاران امضا شد.

اینوتکس، محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست گذاران است.

اینوتکس 2019 با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از 400 شرکت، استارتاپ و سرمایه گذار و با بیش از 30 رویداد برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود بیش از 8 هزار نفر از نمایشگاه امسال بازدید کنند.

در این نمایشگاه نخستین نوآوری آسیا و اقیانوسیه نیز برگزار می شود. این مجمع با حمایت کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد و با حضور نمایندگان عالی رتبه 62 کشور عضو اسکاپ برگزار می شود.

همچنین اینوتکس پیچ نیز در این نمایشگاه برگزار می شود در این رویداد مسابقاتی در شهرهای مختلف کشور بین شرکت های دانش بنیان برگزار می شود و سرمایه گذاران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

کافه سرمایه اینوتکس نیز بخش دیگری از این نمایشگاه است که این رویداد فرصتی ویژه برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران است.

اینوتکس تلنت، اینوتکس استیج و اینو جوان از جمله بخش های دیگر این نمایشگاه در سال جاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005233

وب گردی

وب گردی