فعالیت شبکه آزمایشگاهی توسعه می‌یابد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: یکی از برنامه های شبکه، توسعه فعالیت های بین المللی و تبادل تجربیات حوزه آزمایشگاهی با کشورهای اسلامی است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به اینکه شبکه به دنبال توسعه فعالیت های خود است، بیان کرد: شبکه با افزایش توان خود، میزان فعالیت هایش را بیشتر می کند تا از این طریق بتواند نقشی پررنگ تر در کاهش ارزبری داشته باشد.

وی افزود: یکی از راه های توسعه فعالیت های ما، ارائه خدمات آزمایشگاهی و پیاده سازی استانداردهای لازم برای فعالیت های اعضای شبکه است.

بنا به گفته اسدی‌فرد، گسترش پوشش جغرافیایی و موضوعی شبکه نیز یکی دیگر از روش هایی است که در چند سال اخیر به صورت جدی پیگیر اجرایی شدن آن هستیم. در همین راستا نیز تعاملات بین المللی شبکه را افزایش خواهیم داد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و ریاست جمهوری معتقد است که می توان فعالیت های شبکه را در بین کشورهای اسلامی نیز توسعه داد و از تجربیات کشورهای اسلامی در این زمینه استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005237

وب گردی

وب گردی