دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمند آموزش عالی کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف گذاری 1404 دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان انتخاب اول داوطلبان ورود به آموزش عالی قابل دسترسی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد زنجان علیرضا فیروفر رئیس واحد زنجان اظهار کرد: تحولات در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پویایی و چابکی این مجموعه بزرگ آموزش عالی کشور است.

وی ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر حدود 40 درصد بار آموزش عالی کشور را برعهده دارد و به جهت برخورداری از زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی می تواند موثرتر از گذشته در حوزه آموزش عالی نقش آفرینی کند.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: نیروی انسانی مهمترین بخش برای تحرک در مجموعه های کشور است و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه بزرگ نیروی انسانی متخصص و متعهد برخوردار است.

وی تصریح کرد: برای تحقق پویایی و تحول در سازمان دانشگاه مشارکت همه عناصرشامل استاد، کارمند، مدیر و دانشجو نیاز است و این مهم با تغییر در نگرش ها و رفتارها محقق می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به نقش اجزای سازمان در تحولات دانشگاه گفت: مدیران و مسئولان، کارکنان و اساتید در امور دانشگاه آزاد اسلامی مسئول هستند.

وی تاکید کرد : ارتباط موثر صنعت و دانشگاه باید مورد توجه جدی مدیران مجموعه های دانشگاهی باشد و ترمیم این نقیصه به خلاقیت و نوآوری در دانشگاه ها و عملیاتی شدن تئوری ها نیاز دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان « رونق تولید » از سوی مقام معظم رهبری گفت: توجه به مقوله تولید و رونق آن که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می تواند گرهگشای مشکلات ومعضلات کشور در حوزه تولید و اشتغال باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای عملیاتی کردن و توجه به تولید و اقتصاد دانش بنیان اقداماتی را شروع کرده است که به زودی مرکز تحقیقات متالورژی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به تولید مواد اولیه استان زنجان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005238

وب گردی

وب گردی