تجهیز سراهای دانشجویی از اول تیرماه

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم از تجهیز و تعمیر سراهای دانشجویی در دانشگاهای کشور از اول تیرماه خبر داد.

ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص مهلت دانشگاه‌ها برای ثبت نام اطلاعات تغذیه گفت: طرح ارتقای آشپزخانه‌های سراهای دانشجویی، تا آخر اردیبهشت بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، رتبه بندی تغذیه دانشگاه‌ها طبق اطلاعاتی است که در این سامانه ثبت خواهد شد؛ به طوری که غذاخوری دانشجویی را ارزیابی می کنیم و در واقع پس از بررسی از سوی صندوق رفاه، 50 درصد بودجه از طریق دانشگاه و 50 درصد مابقی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تخصیص داده خواهد شد.

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم اضافه کرد: این بررسی از اول خردادماه سال جاری در سامانه جامع تغذیه صندوق رفاه آغاز و تا آخر شهریور ماه تمامی آشپزخانه های رتبه دوم و سوم در اولویت و مورد بازسازی و حمایت صندوق رفاه قرار می‌گیرد.

مطیعی در ادامه با اشاره به تجهیز و کمک سراهای دانشجویی پرداخت و افزود: قرار است این طرح از تیرماه سال جاری در دانشگاهای کشور اجرایی شود.

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم یادآور شد: از سال گذشته سراهای دانشجویی درجه 5، به درجه 4 ارتقا پیدا کردند و در سال 98 نیز ارتقا آن‌ها به درجه 3 را هدف گرفته‌ایم و بر این اساس تاکنون حدود 578 سرا شرکت داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005244

وب گردی

وب گردی