«مسافران کهکشان ها» کتاب می شود

کتاب «مسافران کهکشان ها» توسط جمعی از دانشجویان بسیجی و به همت انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شهادت یک فرهنگ است. یک انتخاب هوشمندانه و عاشقانه است. تعبیر و تفسیر دعای الهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد است. اگر سبک زندگی شهدا را انتخاب کنیم یعنی سعادتمندی جاودانه را از طریق موت شرافتمندانه برگزیده ایم. سبک زندگی شهدا در لحظه لحظه اندیشه ها، ارزش ها، گفتارها و رفتارهای آن ها قرار گرفته و این هنر ماست تا قطعات این پازل زیبا را بیابیم. شهدا ستارگانی هستند که می توان با آنها راه را پیدا کرد. آن ها همواره زنده اند و نزد پروردگار خویش روزی می خورند تا از فیض حضوران ارتزاق کنیم.
شناسایی زندگی نامه های شهدا، تدوین و مستندسازی این آثار گران سنگ، همان زنده نگه داشتن یاد آن هاست که به فرموده مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، کمتر از شهادت نیست چرا که معرفی و شناساندن راه های رسیدن به خداست و شهدای دانشگاه، فروغی دو چندان دارند، چون دانشگاه مبدا همه تحولات جامعه است و الگوسازی در این فضای مقدس، سرعت ما در تحقق جامعه مهدوی و مدینه فاضله را دو چندان می سازد.
وقتی یک دانشجوی پزشکی سنگر درس را رها ساخت و مدرسه عشق را بر می گزیند، قهرمانی خواهد بود که توفیق دنیوی را با سعادت اخروی پیونده داده است و این اسطوره حیات طیبه، الگویی خواهد بود تا صدها دانشجوی دانشگاه به او اقتدا کنند.
این مجمومه گنجینه ای است از عطر حیات طیبه 9 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد که محصول تلاش خالصانه و صادقانه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه است که رنج سفر را بر خود خریده اند و با برنامه ریزی و حضور پیگیر خود با مصاحبه های متعدد با خانواده و هم رزمان شهدا خاطرات آن هارا ثبت و تدوین کرده و در نهایت به زیور طبع آراسته اند.
کتاب «مسافران کهکشان ها» شامل زندگینامه شهیدان: یدالله اکرانژاد، همایون انتشاری، سید ابوالفضل حسینی، محمد حسین حکیمیان، مجید دشتی، مسعود رزاقیان، علی صادقی، حمزه علی (منصور) قرائی، محمد حسین همتی، محمد حسین محمد خانی و مصطفی شیخ الاسلامی کندلوسی، در 164 صفحه، قیمت 40 هزار تومان در شمارگان دو هزار نسخه توسط انتشارات علمی دانشگاه آزا اسلامی واحد یزد منتشر می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005249

وب گردی

وب گردی