روحانی پس از 30 سال حضور در نظام از اختیارات رئیس جمهور اطلاع ندارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رئیس جمهور اگر شناخت کافی از حوزه اختیاراتش نداشت چرا مسئولیت ریاست جمهوری را پذیرفت.

ایمان کرمی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص اظهار نظر رئیس جمهور مبنی بر اختیارات کم دولت برای اداره کشور اظهار کرد: خطی که روحانی دنبال می‌کند تکراری است. همیشه در اواخر دولت‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان چنین اظهار نظرهایی را می‌شنویم و می‌بینیم عده‌ای که در انتخابات وعده‌های زیادی داده‌اند وقتی سر کار می‌آیند ناکارآمدی خودشان را نشان می‌دهند و می‌خواهندبا گفتن اینکه اختیاری نداریم بر روی اشتباهاتشان سرپوش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه روحانی بیش از 30 سال است که در نظام مسئولیت‌هایی دارد گفت: رئیس جمهور اگر شناخت کافی از حوزه اختیاراتش نداشت چرا مسئولیت ریاست جمهوری را پذیرفت. اگر روحانی اختیاری ندارد چرا رهبر معظم انقلاب در بسیاری از سیاست‌ها با او مخالفت می‌کند اما او به کار خودش ادامه می‌دهد. با کدام اختیارات رئیس جمهور کار می‌کند؟

کرمی ادامه داد: به نظرم چنین سخنانی فرار روبه‌جلو است. می‌خواهند مسئولیت ناکارآمدی خودشان را بر روی دوش دیگران بیاندازند اما مردم این‌بار فریب نمی‌خوردند چرا که عملکرد دولت واضح است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس در خصوص پیشینه اصلاح طلبان در انتخابات ابراز کرد: اصلاح طلبان در انتخابات سال‌های 92 و 96 به دلیل نداشتن بدنه مردمی مجبور شدند از کاندیدای اصلی خودشان عبور کنند. این جریان سیاسی در انتخابات سال 92 عارف را حذف کرد همچنین در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 جهانگیری را به صورت پوششی وارد میدان کرد؛ به خاطر رسیدن به صندلی قدرت این رویرکرد را داشتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رویکرد بد دولت پای اصلاح طلبان نوشته خواهد شد اظهار کرد:در انتخابات پیش رو مجلس وقتی مردم بخواهند بین اصلاح طلبان و اصولگرایان یکی را انتخاب کنند، اصولگرایان را انتخابات می‌کنند که این کار هم به دلیل ناکارآمدی دولت روحانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005257

وب گردی

وب گردی