اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای اعزام به مسابقات یونیورسیاد 2019

20 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات یونیورسیاد اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران با اعزام 4 تیم در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

کاروان ایران در 4 رشته والیبال، تکواندو، تیراندازی‌ با‌ کمان و تیراندازی با تفنگ دانشجویان آقا و خانم را به مسابقات اعزام خواهد کرد.

تیم اعزامی ایران شامل 42 ورزشکار، 28 همراه و 3 خبرنگار است که از تعداد ورزشکاران 20 نفر از آنها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند. البته این لیست نهایی نشده است و تعدادی دانشجوی دیگر هم به ترکیب تیم‌ها اضافه خواهد شد.

12 دانشجو در والیبال پسران

اسماعیل مسافر، بنیامین بیگدری، آرمان رحمانی، سهند اله وردیان، هیوا پایدار، دانیال آتابای، طیب عینی، محمد علی پیران، قاسم کارخانه مرتضی فغانی، رسول آق چلی، سبحان حمزه از دانشجویان دانشگاه آزاد هستند که در تیم والیبال دانشجویان حضور دارند و به یونیورسیاد 2019 ایتالیا اعزام می شوند.

تیم والیبال دانشجویان ایران در رقابت‌های یونیورسیاد در گروه سوم با تیم‌های کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان در یک گروه قرار دارد.

5 دانشجو در تکواندو

نفرات انتخابی در مرحله دوم مسابقات تکواندو که در 6 وزن انجام شد به شرح زیر است:

نریمان مریدانی (واحد کرج)

امیرعلی پروینی ( واحد شوشتر)

مهدی جلالی ( واحد تاکستان)

محمد رضا خانی ( واحد خمینی شهر)

فاطمه حسام ( واحد گمیشان)

2 دانشجو در تیراندازی با کمان

در تیراندازی با کمان در رشته کامپوند 8 نفر انتخاب شده اند که 2 نفر از آنها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

محمد صالح پالیزبان ( واحد تهران شمال) و سوگند حداد (واحد ساوه) از خانواده دانشگاه آزاد به مسابقات دانشجویان جهان اعزامی شوند.

به گزارش ایسکانیوز، در رشته تیراندازی با تفنگ نیز مهیار صداقت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به این دوره از مسابقات راه یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005264

وب گردی

وب گردی