هسته‌ تخصصی محرومیت‌زدایی در استان اردبیل تشکیل شد

با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی هسته‌ تخصصی محرومیت‌زدایی در استان اردبیل آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، حسین دشتی مدیرکل کمیته استان اردبیل هدف از تشکیل این هسته را خدمت‌رسانی موثر و کارآمد به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی و بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو و یافته‌های علمی در پیشبرد ماموریت‌های محوله است.

حسین دشتی افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، توجه و رسیدگی به محرومان و مستضعفان در رأس توجهات نظام اسلامی قرار گرفته و در طول 40 سال گذشته اقدامات موثری در جهت کاهش فقر و نابرابری انجام شده است و در چهل سال دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند عزم و همت جهادی در این مسیر نورانی هستیم.

رئیس هسته‌ تخصصی محرومیت‌زدایی استان اردبیل ادامه داد: لازمه‌ خدمت‌رسانی موثر و کارآمد به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو، مجموعه‌های دانش‌بنیان و یافته‌های علمی در پیشبرد مأموریت‌های محوله است.

دشتی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی اعضای هسته‌ مذکور، اقدامات اجرایی موثر مبتنی بر مطالعات و پژوهش‌های علمی در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی انجام گیرد.

وی افزود: هسته‌ تخصصی محرومیت‌زدایی استان اردبیل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و مشارکت سایر مراکز دانشگاهی، حوزوی، پژوهشی و دانش‌بنیان تشکیل شده و 11 نفر عضو آن هستند.

شایان ذکر است اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و صادق فرهمند دانشجوی دکترای این واحد دانشگاهی همچنین پور‌اسکندری معاون پژوهشی حوزه علمیه، ایمانی و عسگرنژاد معاون پژوهشی و عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی، واثق مشاور پارک علم و فناوری؛ اشرفی، مدیرعامل شرکت بنیان اکسیر و اصغر پاشازاده دانشجوی دکتری به عنوان اعضای این هسته حکم فعالیت دریافت کردند. حسین دشتی؛ مدیرکل، شریفی؛ معاون برنامه ریزی و جماعتی کارشناس ارزیابی عملکرد از کمیته امداد در این هسته عضویت دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005301

وب گردی

وب گردی