مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ منصوب شد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در حکمی مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور، محمدجواد نیک‌روش در حکمی حمید بالایی را به سمت بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ منصوب کرد.

بنابر این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ با حضور نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان برگزار شد.

نیک‌روش در ابتدای جلسه در مورد اهمیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این ناحیه باید به عنوان یک الگو در سراسر کشور تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دو ساله هادی قاسمی مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ، افزود: بحث مسئله‌محوری و اقدام مستقیم وی مصداق تام عملکرد انسان مجاهد انقلابی است.

نیک‌روش برنامه یک شب در جبهه و زندگی به سبک شهدا (منطقه هور شط علی) و نیز خدمات‌رسانی نیروهای جهادی در حادثه سیل اخیر در منطقه خوزستان را مصداق مجاهدت انسان انقلابی دانست و مسئله‌شناسی حضور به موقع و میدانی را کلید حل مسئله و بن‌بست شکنی دانست و گفت: این جنس کارها همان کاری است که از بسیج دانشجویی توقع می‌رود.

در ادامه هادی قاسمی ضمن اشاره به سابقه 20 ساله فعالیت خود در بسیج دانشجویی؛ افزود: طی ده سال اخیر در طول اردوهای تشکیلاتی دانشجویی به دانشجویان می‌گفتم برای انقلاب کاری را انجام دهید و در میدان اینطور عمل کنید و زمانی که مسئولیت را انتخاب کردم دیدم خودم در آن جایگاه قرار گرفتم و حالا بعد از ده سال حرف؛ وقت عمل است و آن هم عمل میدانی با نگاه بن‌بست شکنی و حل مسئله.

حمید بالایی مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ نیز در این مراسم به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی و شأن ویژه آن اشاره کرد و افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ باید به عنوان یک الگو در زمینه پشتیبانی و هدایت دانشگاه‌ها نقش داشته باشد؛ که این شدنی است.

گفتنی است، پیش از این هادی قاسمی این مسئولیت را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005306

وب گردی

وب گردی