برگزاری مسابقه فرهنگی «ماه رمضان، ماه بهار قرآن» در مرکز رشد واحد میانه

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از برگزاری مسابقه فرهنگی ماه رمضان، ماه بهار قرآن ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و شرکت های فناور مرکز رشداین واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد میانه، عباس نعمتی درباره مسابقه ماه رمضان، ماه بهار قرآن اظهار کرد: این توصیف برگرفته از روایتی از امام محمد باقر(ع) است که می فرماید برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است و ماه رمضان ماه نزول قرآن است.

وی گفت: همچنان که خداوند متعال در قرآن می فرماید ماهِ رمضان ماهى است که قرآن، براى راهنمایى مردم و نشانه هاى هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه، همانطور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن نیز در ماه رمضان، حیاتی دوباره بر روح و جان انسانهاست افزود: در روایتی امام صادق(ع) می خوانیم کتاب های تورات در شش شب، انجیل در دوازده شب سپری شده این ماه مبارک، زبور در شب هجدهم ماه رمضان، و قرآن در شب پربرکت و با عظمت قدر نازل شده اند.

نعمتی درباره نحوه برگزاری مسابقه و تعداد سوالات مسابقه فرهنگی ماه رمضان، ماه بهار قرآن خاطر نشان کرد: این مسابقه فرهنگی به مناسبت ماه پرفضیلت رمضان با عنوان «ماه رمضان، ماه بهار قرآن» بصورت اینترنتی برگزار می شود که فایل سوالات به همراه پاسخ نامه در اختیار اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و شرکت های فناور مرکز رشد قرار داده شده و پژوهشگران جوان و نخبگان و فناوران بعد از پاسخ به 30 سوال 4 گزینه ای در پاسخ نامه، می توانند پاسخ نامه سوالات را حداکثر تا مورخ 16/3/97 (همزمان با عید سعید فطر)، به پست¬الکترونیکی nemati_abbas@yahoo.com ارسال نمایند.

عضو هیات علمی گروه مهندسی برق واحد میانه در خصوص موضوع سوالات بیان کرد: سوالات مربوط به مسابقه ماه رمضان، ماه بهار قرآن پیرامون مسائل ماه مبارک رمضان، احکام، احادیث و آیات قرآنی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه با اشاره به شرکت کردن افرادی که عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیستند گفت: این افراد جهت شرکت در مسابقه می توانند ابتدا به سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات، جهت عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه به آدرس مراجعه و قبل از اقدام به ثبت نام بهتر است مدارک لازم برای عضویت شامل اسکن عکس، اسکن شناسنامه (با حجم کمتر از 200ک) و اسکن آخرین مدرک یا کارنامه کل (با ذکر معدل) را آماده کرده و در صورت داشتن مقاله، ثبت اختراع، کتاب و مقامات و افتخارات دیگر، فایل Pdf یا اسکن آنها را نیز تهیه کنند.

نعمتی یادآور شد: برندگان مسابقه در برخورداری از تسهیلات مختلف باشگاه، ارتقاء وضعیت عضویت در باشگاه (عضو فعال)، برخورداری از حمایت های مالی و معنوی جهت ایجاد شرکت فناور، تجاری سازی محصولات فناور و دانش بنیان و... در اولویت قرار خواهند گرفت و به سه نفر از برندگان مسابقه جوایزی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005344

وب گردی

وب گردی