دستگیری دو قاچاقچی با  128 کیلو شیشه

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 128 کیلویی ماده مخدر صنعتی شیشه خبرداد و گفت: در این عملیات مسلحانه با همکاری پلیس استان اصفهان و سربازان گمنام، دو سوداگر مرگ دستگیرشدند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار روح الامین قاسمی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی که از مرزهای شرقی به کشور وارد شده بود به دست آمد.

سردار قاسمی با بیان این که سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله از کویر مناطق شرقی کشور به پایتخت را داشتند افزود: با هماهنگی موثر و مطلوب با پلیس استان اصفهان همچنین سربازان گمنام استان یزد، عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله آغازشد.

وی از حضور تیم عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان و ماموران انتظامی اصفهان در این عملیات خبرداد و گفت: با هدایت و پشتیبانی های اطلاعاتی لحظه به لحظه، پس از شناسایی خودروی سواری سمند حامل مواد اقدام هماهنگ پلیس به مرحله اجرادرآمد.

این مسئول انتظامی به فرار سواری سمند از صحنه اشاره و تصریح کرد: با شلیک به موقع و دقیق ماموران، خودروی سمند در انارک شهرستان نائین متوقف شد.

سردار قاسمی به دستگیری دو قاچاقچی که پس از توقف خودرو متواری و مخفی شده بودند اشاره کرد و گفت‌: در بازرسی از سواری سمند 128 کیلو و 100 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تعامل و همکاری مطلوب دستگاه های حوزه مقابله با قاچاق موادمخدر، ریشه کنی این بلای خانمانسوز را منوط به عزمی ملی و همراهی آحاد جامعه و تمام نهادها و دستگاه ها دانست و از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و گزارش های خود در خصوص این گونه فعالیت های مجرمانه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005377

وب گردی

وب گردی