حضور غلامی در مجلس شورای اسلامی/ سوالات اعضای کمیسیون آموزش از وزیر علوم

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده از وزیر علوم برای پاسخ به سئوالات ۷ نفر از نمایندگان مجلس دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، برنامه هفته آینده کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا چهارشنبه اول خرداد اعلام شد.

بر اساس این برنامه کارگروه‌های تخصصی کمیسیون آموزش مجلس در روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ چند برنامه پیش رو دارند.

کمیته آموزش و پرورش کمیسیون از مدارس دولتی، غیردولتی و شاهد منطقه یک تهران بازدید می‌کند. همچنین نشست کمیته آموزش عالی و پزشکی در خصوص تغییرات ساختاری در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

کارگروه‌های تخصصی در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت به جمع بندی گزارش نهایی کمیته بررسی اعمال ماده ۲۳۴ مدارس خارج از کشور و نشست کمیته فنی و حرفه‌ای و مهارتی با حضور مسئولین مربوطه در وزارت آموزش و پرورش می‌پردازد.

همچنین در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی نهایی لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به شماره چاپ ۱۱۴۹ را در دستور کار خود دارد.

این کمیسیون ضمن بررسی طرح دفاتر اسناد رسمی، بررسی لایحه جامع انتخابات و بررسی نهایی طرح اصلاح بند (الف) ماده ۹ قانون برنامه ششم توسعه، از دانشگاه فرهنگیان هم بازدید خواهد کرد.

نشست هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و ضمن معرفی ۲ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون جهت عضویت در شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، از وزیر علوم هم دعوت شده است.

در روز دوشنبه از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان حسینعلی شهریاری، محمد کاظمی، اسداله قره خانی، رضا انصاری، زهرا سعیدی مبارکه، جلال محمودزاده، محمد خدابخشی دعوت به عمل آمده است.

همچنین دعوت از رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جهت ارائه برنامه‌ها و گزارش عملکرد از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسات هفته آینده است.

کد خبر: 1005407

وب گردی

وب گردی