اقتدار نیروهای مسلح بومی است

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح با تاکید بر انیکه نیروهای مسلح باید پرداختن به استقلال علمی را به صورت جدی دنبال کنند، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران با تکیه بر توان بومی به دست آمده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عباس سدهی روز پنجشنبه در همایش گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیار عظیمی داشته که از جمله آنها می توان به حفظ استقلال کشور، مقابله با ضد انقلاب و رشادت های دوران دفاع مقدس اشاره کرد.
وی به دستاوردهای ارتش پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: ارتش پیش از انقلاب در راستای اهداف استکبار جهانی حرکت و در جایی حضور پیدا می کرد که آنها می خواستند، اما به برکت انقلاب اسلامی ارتش بعد از انقلاب اسلامی در برابر خواست استکبار برای تجزیه کشور تمام قدر در برابر تجزیه طلبان ایستاد و رشادتها کرد، در دفاع مقدس نیز ارتش با سربلندی در برابر متجاوزان ایستاد.
رئیس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ارتش با اتکا به کارکنان متدین ، انقلابی که در 19 بهمن با امام بیعت کرد در این چهل سال دستاوردهای بسیار و عظیمی داشته اما از رشادت های ارتش در دفاع مقدس و بعد از آن کمتر گفته شده است.
سه دهی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی هرگاه فرمانده معظم کل قوا اراده کند ارتش با اقتدار در میدان عمل حاضر شده و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را با قدرت به شکست می کشاند.
وی افزود: ارتش به برکت انقلاب اسلامی بعد از خروج مستشاران نظامی آمریکا از ایران توانست روی پای خود بایستد و با اتکا به توان داخلی توانست تمام تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور را تولید، اورهال و بکار بگیرد.
رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح توان موشکی را یکی از این دستاوردها مهم دفاعی کشور پس از انقلاب دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب توانست با وجود تمام تحریم های ظالمانه دقیق ترین موشک ها را تولید کند.
سدهی با اشاره به موضوع اهمیت امنیت برای پیشرفت و آبادانی کشور اظهارداشت: ما قدرت و امنیت را در سایه قدرت الهی و بر مبنای توانمندی‌های بومی و داخلی می دانیم و معتقدیم امنیت به معنای نبود تهدید و آنچه غربی ها می گویند نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005417

وب گردی

وب گردی