نخستین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی، ۳۰ و ۳۱ خردادماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه صنعتی اصفهان، بابایی دبیر اجرایی این همایش ملی در این خصوص گفت: این همایش با حمایت مؤثر سازمان‌ها و مجامع علمی و همکاری گروه‌های تربیت بدنی و فنی مهندسی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش علاوه بر انتشار مقالات روزآمد در حیطه علوم ورزشی، سعی در ایجاد ارتباط کاربردی با علوم فنی مهندسی با همکاری محققان و علاقه‌مندان به این علوم را دارد، افزود: سازمان‌ها و مجامع علمی و دانشگاهی می‌توانند با ایجاد ارتباط بین رشته‌ای، گامی مؤثر در ارتقای حوزه‌های علوم ورزشی و علوم فنی مهندسی بردارند.

بابایی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، بیومواد، مهندسی و فناوری ورزشی و فیزیولوژی، استعدادیابی و تغذیه ورزشی را از جمله محورهای نخستین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی عنوان کرد و ادامه داد: کاربرد ابزارهای فنی مهندسی در علوم ورزشی، مدیریت، اقتصاد، جامعه شناسی، ارتباطات و گردشگری ورزشی و سایر کاربردهای علوم فنی مهندسی با رویکرد پزشکی ورزشی و ارگونومی ورزشی نیز از دیگر محورهای این همایش ملی خواهد بود.

عضو هیئت علمی مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به پیش‌بینی کارگاه‌های گوناگون بین‌رشته‌ای به منظور آموزش متخصصان و علاقه‌مندان در این همایش، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ارسال چکیده و متن مقالات تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه و به منظور ثبت نام و شرکت در همایش نیز تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه فرصت خواهد داشت.

گفتنی است علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به وب سایت https://pe-tec.iut.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005514

وب گردی

وب گردی