دولت برای حل آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی راهکار ارائه دهد

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: مطالبه اول به حق و جدی جریان دانشجویی از دولت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، مطالبه دوم بررسی و حل معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

حسین رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه رهبر انقلاب توجه ویژه ای به جوانان و دانشجویان دارند، گفت: توجه ویژه ایشان مسئولیت تشکل‌های دانشجویی را سنگین خواهد کرد تا میزان مشارکت خود در حل مشکلات اجتماعی را بیشتر کنند.

مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهدای(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با اشاره به دیدار هر ساله رهبر انقلاب با دانشجویان در ماه رمضان، ابراز کرد: این دیدار بهترین فرصت برای بیان دغدغه‌های فکری دانشجویان است، همچنین دانشجویان ضمن دریافت رهنمودها و ماموریت‌ها از رهبر انقلاب باید گزارشی از عملکرد خود در خصوص میزان پیشبرد ماموریت سال گذشته را خدمت ایشان ارائه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما در دیدار با مقام معظم رهبری با دانشجویان تریبون صحبت داشتید چه مطالبه‌ای مطرح می‌کردید، گفت: مطالبه اول به حق و جدی جریان دانشجویی از دولت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است؛ زیرا به جز عده‌ای خواص بقیه اقشار جامعه درگیر مشکلات فراوانی هستند.

رضایی اضافه کرد: مطالبه دوم بررسی و ارائه راهکار برای آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی از دولت است. جنبش دانشجویی در حوزه‌های سبک زندگی، افزایش جمعیت، آموزش و مشاوره مسائل زندگی و ... باید ورود کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005530

وب گردی

وب گردی