آیین نکوداشت استاد پیشکسوت حقوق جزا در واحد مشهد برگزار شد

آیین نکوداشت دکتر محمد آشوری استاد پیشکسوت حقوق جزا با  حضور استادان و دانشجویان حقوق در سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شایگان مدیر گروه حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی در ابتدای این آیین، ضمن خوشامدگویی گفت: خوشحالم که 17 سال تحصیلم، در سایه بزرگانی چون آشوری بود که امروز چنین دستاوردهای حقوقی از خود بجا گذاشته اند.
وی افزود: این استاد بزرگ عمر خود را صرف تحصیل علم و دانش و کسب فضائل اخلاقی کرد و ذخایر علم و دانش خود را سخاوتمندانه در اختیار دانش‌پژوهان خود گذاشت و امروز ما شاگردان این استاد بزرگوار در حال انتقال آنها به دانشجویانمان هستیم.
نجفی ابرند آبادی استاد حقوق دانشگاه شهید بهشتی نیز در این مراسم به خصوصیات اخلاقی این استاد پیشکسوت و برجسته علم حقوق اشاره نمود و گفت: آشوری علاوه بر اشراف کامل به شاخه های حقوق، دارای اخلاق برجسته ای بوده و بسیار متواضع و صمیمی هستند.
وی افزود: علاوه بر آن نیز، این حقوقدان بزرگ از جایگاه رفیع علمی بویژه، حقوق کیفری در حوزه های علوم جرم شناسی در بین استادان و حقوقدانان کشور برخوردار است.
مراسم نکوداشت آشوری که به همت گروه و انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به وی پایان یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005555

وب گردی

وب گردی