آخرین جزئیات از دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران از آخرین وضعیت احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران که در ارتفاعات دماوند ناپدید شده است توضیحاتی ارائه داد.

علی حبیب اللهی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص آخرین وضعیت احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران که در ارتفاعات دماوند ناپدید شده است گفت: بلافاصله پس از دریافت خبرمفقودی دانشجوی دانشگاه تهران تیمی 52 نفره متشکل از کوهنوردان و مسیریابان به منطقه دماوند اعزام شدند که از 3 مسیر رفتند و تمامی مسیرها را گشند ولی متاسفانه دانشجو در این مسیرها یافت نشد.

وی ادامه داد: پس از چند روز مجددا تیمی از گروهای مختلف از استان مازندران،کهگلیویه و بویراحمد و دنا با تجهیزات کامل و بالگرد به این منطقه اعزام شدند با وجود بررسی‌های تیم‌های جستجوگر به کوه دماوند اثری از این دانشجو پیدا نشد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در خصوص اینکه آیا ممکن است این دانشجو از مرز خارج شده است یا خیر، اضافه کرد: در هماهنگی‌های صورت گرفته با مرزبانی هیچ خبری مبنی بر دیدن شدن این دانشجو بدست نیامده است و این امکان وجود دارد که این فرد به صورت غیر قانونی از مرز خارج شده باشد اما تاکنون هم خبری مبنی بر خارج شدن این دانشجو از کشور توسط مرزبانی گزارش نشده است.

حبیب اللهی گفت: قرار بود ادامه جستجوها در بهار 98 صورت بگیرد ولی متاسفانه پس از گزارشات چندین باره از تیم های ارزیاب یه مناطق این جستجو متوقف شده است.

وی عنوان کرد: طبق گزارشات تیم های اعزامی به مناطق 2 فرضیه ممکن است پیش بیاید، نخست اینکه ممکن است این دانشجو از آن مسیر عبور نکرده و دوم اینکه شاید طعمه حیوانات درنده قرار گرفته شده باشد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران یادآورشد: به هر حال ما امیدوار هستیم مشکل خاصی برای این دانشجو رخ نداده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005581

وب گردی

وب گردی