برگزاری محفل انس با قرآن ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد شهرکرد

محفل انس با قرآن ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شهرکرد، محفل انس با قرآن، ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور معاونان فرهنگی، دانشجویی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، جمعی از جانبازان و ایثارگران استان، فرزندان آنها، استادان و دانشجویان در مسجد النبی (ص ) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اغلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این محفل نورانی، علاوه برترویج فرهنگ قرآنی، پاسداشت رشادتهای ایثارگران و بیان آن برای دانشجویان بود.
عصمت رئیسی بیان داشت: از دیگر برنامه های این محفل قرائت قرآن توسط چند نفر از قاریان دانشجوی شاهد و صرف افطاری بود. قاریان جانباز و آزاده نیز با تلاوت آیات قران کریم صفایی خاص به این محفل قرآنی بخشیدند.
اضافه می شود: ذبیح الله یوسفی جانباز60% و حافظ کل قرآن کریم برگزاری چنین جلساتی را مایه خیر و برکت دانست و آیاتی از قرآن تلاوت کرد.
فیروز سلطانی جانباز و آزاده 8 سال اسارت هم از دیگر شرکت کنندگان بود که خاطراتی از دوران اسارت درارتباط با قران کریم را بیان کرد.
علی رضا یعقوبی جانباز 25% نیز از استادان تدبر در قرآن به تفسیر چندآیه از قرآن مجید پرداخت. ابراهیم نادری جانباز 25% هم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید مجلس را مزین کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005584

وب گردی

وب گردی