بهره‌مندی مددجویان تهرانی از سفره‌های افطار و سبد ارزاق رمضان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از بهره‌مندی مددجویان تحت حمایت از سفره‌های اطعام و افطار، سبد ارزاق و غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جواد صفاری با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مددجویان تحت حمایت حداقل یک وعده از سفره‌های اطعام و افطار، سبد ارزاق و غذای گرم در ماه رمضان بهره مند شوند، گفت: برای مددجویان سالمند، بیمار و کسانی که به دلیل بعد مسافت نمی‌توانند در ضیافت افطاری شرکت کنند مبلغ ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان مساعدت می‌شود.

وی ادامه داد: دفاتر کمیته امداد استان تهران با برنامه ریزی و بر اساس نیاز خانوارهای تحت حمایت اقدام به پهن کردن سفره‌های افطاری یا توزیع سبد ارزاق و غذای گرم در ماه مبارک رمضان می‌کنند که خانوارها از یکی از این خدمات بهره مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته‌امداد استان تهران با تاکید بر اینکه اکرام و اطعام ایتام به عنوان یکی از فضائل اخلاقی مورد توجه و تأکید قرآن کریم و روایات اسلامی است، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و رفع مشکلات آنها است.

صفاری ضمن تقدیر و تشکر از خیران و نیکوکاران به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد استان تهران در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ابراز امیدواری کرد: با کمک و مشارکت نیکوکاران و خیران بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به خانوارهای نیازمند ارائه دهیم.

وی با اشاره به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران یادآور شد: هم اکنون ۷۰ هزار و ۷۱۳ خانوار شامل ۱۳۰ هزار نفر در استان تهران از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005625

وب گردی

وب گردی