دانشکده سما شیراز با شهرداری استان فارس، تفاهم نامه همکاری منعقد می کند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس گفت: دانشکده های سما شیراز با داشتن فضاهای آموزشی مناسب، آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت تربیت نیروی انسانی برای شهرداری های استان فارس را دارد و در آینده تفاهم نامه‌هایی در این خصوص منعقد خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد سما شیراز، جلسه امضای تفاهم نامه میان سما شیراز و شهرداری این شهر با حضور مسئولان سازمان همیاران شهرداری و دانشکده سما شیراز برگزار شد.

در این جلسه مجید رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس ضمن معرفی مراکز سما استان فارس و شیراز از پتانسیل های مجموعه سما گزارشی ارائه کرد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس درباره همکاری این بخش با ارگان های مختلف در سطح استان تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه مجموعه سما دانشگاه آزاد استان فارس با شهرداری، دانشکده های سما شیراز و سایر شهرستان های استان با داشتن فضاهای آموزشی مناسب و کادر استادان مجرب، آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت تربیت نیروی انسانی برای شهرداری های استان فارس را دارد و در آینده تفاهم نامه‌هایی در این خصوص منعقد خواهد شد.

وی در خصوص ادامه تحصیل کارکنان شهرداری ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشته های مرتبط با وظایف شهرداری در سما می باشد. پرسنل شهرداری های استان می توانند بدون کنکور در دانشکده سما ثبت نام نمایند و از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005702

وب گردی

وب گردی