راه اندازی مدرسه سما دخترانه رامسر در سال تحصیلی آینده

مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان رامسر با علیرضا یکرنگی سندی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر دیدارکردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، محمد صادق امینی‌نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر در دیدار با ریاست واحد رامسر، ضمن تبریک انتصاب یکرنگی، برگزاری همایش های دانش آموزی تحت عنوان اردوهای علمی و تفریحی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان شهرستان رامسر به خصوص پایه های نهم و دهم را با توجه به راه اندازی و تاسیس مدرسه سما در این واحد دانشگاهی ضروری دانست.

وی در ادامه گفت: دانش آموزان در شهرستان رامسر بسیار مستعد هستند و اهیمت دادن به تحصیل و پی گیری خانواده های این عزیزان، در رشد و شکوفایی این استعداد تأثیر مستقیم دارد.

امینی نیا با تصریح اینکه یکی از اولویت های آموزش و پرورش مهارتی شدن است افزود: راه اندازی مدرسه فنی و حرفه ای پسرانه سما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با توجه به داشتن امکانات، تجهیزات، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و به خصوص دارا بودن استادان مجرب، کمک بزرگی به نظام آموزشی شهرستان می نماید و ما هم آمادگی کامل داریم تا از این رویداد بزرگ حمایت کنیم.

در این دیدار یکرنگی ضمن معرفی دانشگاه، رشته ها، ظرفیت ها و برنامه های آتی این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار جهت اعتلای آموزش و پرورش در خدمت دانش آموزان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش می باشد و ما همچون گذشته دوستدارهمکاری بیشتر با آموزش و پرورش هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با بیان اینکه زیربنای آموزش از مدرسه شروع می شود گفت: سما پسرانه واحد رامسر با 4 رشته تاسیسات مکانیکی، پویا نمایی(انیمیشن)، مکانیک خودرو و فتوگرافیک راه اندازی و آماده جذب دانش آموز برای سال تحصیلی 99-98 است و از آموزش و پرورش شهرستان انتظار داریم در این راه ما را حمایت نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در ادامه گفت: دو رشته تاسیسات مکانیکی و پویا نمایی در شهرستان های رامسر و تنکابن برای اولین بار در مدرسه سما واحد رامسر راه اندازی شده و این می تواند پیام خوبی برای همشهریان عزیز در غرب استان مازندران و شرق استان گیلان باشد.

یکرنگی در پایان گفت: این نوید را هم به دانش آموزان دختر شهرستان رامسر می دهیم که مدرسه سما دخترانه را هم در سال آینده راه اندازی نماییم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005706

وب گردی

وب گردی