فراخوانی برای پاسخگویی به مسائل مرتبط با سیل و سیل زدگان

مرکز فن بازار ملی ایران به عنوان یکی از نهادهای اصلی توسعه فناوری با همکاری شرکت های دانش بنیان اقدام به برگزاری فراخوان جهت شناسایی محصولات کاربردی جهت کمک به سیل زدگان نموده است.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از مسائل اساسی در مواجهه با سیل های اخیر کشور که متاسفانه منجر به خسارات و آسیب های زیادی به ایران عزیز گردید، عدم دسترسی به محصولات و فناوری های بروز و کاربردی یا هزینه بسیار زیاد تجهیزات خارجی و دشواری در تامین آنها بود. این در حالیست که در داخل کشور، شرکت های دانش بنیان و فناور بسیاری وجود دارند که توانایی تولید محصولات کاربردی با هزینه بسیار پایین تر از نمونه های مشابه خارجی را دارا هستند، لیکن به دلایل گوناگون امکان معرفی و عرضه این محصولات را نمی یابند.

از این رو مرکز فن بازار ملی ایران به عنوان یکی از نهادهای اصلی توسعه فناوری در نظر دارد با همکاری شرکت های دانش بنیان، فراخوان شناسایی محصولات کاربردی دانش بنیان با هدف پاسخگویی به مسائل مرتبط با سیل و سیل زدگان را انجام و این محصولات را به سازمان های بهره بردار معرفی نماید.


🔴 هدف: مقابله با سیل، سایر بلایای طبیعی و تبعات آن (پیش از وقوع، حین و بعد از وقوع)
🔴 حوزه های اصلی: تجهیزات اسکان، تجهیزات و اقدامات محافظتی، تصفیه کننده های آب (شرب، استحمام)
🔴 انواع محصولات کاربردی نوآورانه و فناورانه مورد پذیرش خواهند بود
🔴 فرصت ویژه: با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان های مسئول، محصولات منتخب جهت بهره برداری به سازمان های مربوطه ارسال خواهند شد.

مهلت ارسال پیشنهادات: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

ارسال مستندات پیشنهاد از طریق: flood@techmart.ir

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۴۳-۸۸۳۹۸۵۶۳ تماس بگیرید

کد خبر: 1005790

وب گردی

وب گردی