برگزاری جام رمضان بارنگ و بوی شهدا در دانشگاه آزاد واحد سمنان

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و داغ شدن بازار مسابقات ورزشی، تربیت‌بدنی واحد سمنان تلاش کرده با برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان با عنوان شهدای گمنام تنور فعالیت‌های ورزشی را در شب‌های این ماه پر خیروبرکت روشن نگه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، محمد روحانی مقدم معاون فرهنگی واحد سمنان به‌تشریح برنامه‌های این واحد در ماه مبارک پرداخت و گفت: با توجه به شرایط روزه‌داران و لزوم توجه به بحث سلامتی ورزشکاران، امکان انجام فعالیت‌های ورزشی به شکل حرفه‌ای میسر نیست و در قالب ورزش‌های همگانی و برگزاری مسابقات متنوع و مهیج شرایط مناسبی را برای ایجاد روحیه همدلی و نشاط روحی و روانی همکاران ایجاد کرده‌ایم.

معاون فرهنگی، دانشجویی واحد سمنان از برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی هم خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این شب‌های توأم با معنویت،برنامه‌های ورزشی بتواند لحظات شاد و مفرحی را برای استادان و کارکنان دانشگاه رقم بزند.

به گفته روحانی مقدم مسابقات فوتسال دروازه هندبالی، گل کوچک و مسابقات خانوادگی از جمله برنامه هایی است که با حضور اعضا هیات علمی، کارکنان و بسیج دانشجویی در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار خواهد شد.

در نخستین شب این جام، در رشته فوتسال دو تیم استاد شهید مطهری و شهدای گمنام به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب 6 بر 3 به نفع تیم استاد شهید مطهری به پایان رسید.

از نکات جالب در مراسم افتتاحیه این جام تقدیر از آرش طاهریان همکار پیشکسوت و بازنشسته حوزه ورزشی واحد سمنان بود که در فضایی دوستانه و صمیمی مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005820

وب گردی

وب گردی