تقدیر دکتر طهرانچی  از اقدامات نگاهداری در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از فعالیت‌‌های دکتر نگاهداری در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، از ادامه فعالیت ایشان به عنوان رئیس پژوهشگاه مرکزی و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد بابک نگاهداری در دوره سرپرستی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی دکتر نگاهداری که عملکرد قابل قبولی در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری داشت، شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به گستردگی «معاونت پژوهش و فناوری» دانشگاه آزاد اسلامی در دوره گذشته، گفت: این معاونت مسئولیت زیرساخت‌های پژوهشی، آزمایشگاه، کتابخانه، اشتراک نشریات، مدیریت نشریات، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و را برعهده داشت.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریتی و با تغییر ساختار دانشگاه، وظایف و مسئولیت‌های «معاونت پژوهش و فناوری» به دو معاونت دانشگاه با عنوان «معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری» و «پژوهشگاه مرکزی و شبکه آزمایشگاهی» محول شد. بر این اساس، مسئولیت زیرساخت‌های پژوهشی، آزمایشگاه، کتابخانه، برنامه پایش، مدیریت نشریات علمی به «پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی» و مسئولیت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کارآفرینی و امور اقتصاد دانش بنیان به «معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری» محول شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دکتر نگاهداری در دو ماه اخیر مسئولیت هر دو حوزه را برعهده داشت، اظهار داشت: وی با تلاش و زحمات شبانه‌روزی، در هر دو حوزه که کاری سنگین بود، عملکرد قابل قبولی داشت که شایسته قدردانی است.

دکتر طهرانچی در پایان گفت: سازماندهی این دو مجموعه در کنار توجه به استعدادهای برتر و نخبگان، نشان از مسئولیت‌پذیری، دلسوزی و توانمندی برجسته دکتر نگاهداری دارد. وی مسئولیت پژوهشگاه مرکزی و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه برعهده خواهد داشت که امیدوارم از خدمات ارزنده وی بهره‌مند شویم. همچنین مسئولیت مدیریت امور نخبگان و هدایت منابع مربوط به حمایت تولید علم در دانشگاه به باشگاه پژوهشگران جوان محول شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005854

وب گردی

وب گردی