مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 31 اردیبهشت

تشریح ماموریت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، هر بیمار مرگ مغزی می‌تواند جان 6 نفر را نجات دهد،  بازنگری نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری دانشجویان پزشکی از جمله مهم‌ترین عناوین امروز(31 اردیبهشت) روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.
مهم‌ترین عناوین امروز 31 اردیبهشت ماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

تشریح ماموریت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مصاحبه در زمینه اداره دانشگاه و آینده آن در ایران، طرح آمایش و سایر مسائل سخن گفته و از 4 رکن اصلی آن یعنی آموزش، پژوهش، مهارت و فناوری پرده برداشته است.

آشتی دانشگاه با جامعه

روزنامه فرهیختگان در این گزارش به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، به بررسی جایگاه مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها پرداخته است.

ابلاغ دستورالعمل راه‌اندازی و توسعه مدارس تخصصی و آکادمی‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی

این خبر درباره جزئیات ابلاغ دستورالعمل راه‌اندازی و توسعه مدارس تخصصی و آکادمی‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، توسط معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه است.

تقدیر از اقدامات نگاهداری در معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری

این خبر درباره قدردانی دکتر طهرانچی از فعالیت‌های نگاهداری در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری است و از ادامه فعالیت وی به‌عنوان رئیس پژوهشگاه مرکزی و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه حکایت می‌کند.

هر بیمار مرگ مغزی می‌تواند جان 6 نفر را نجات دهد

مراسم جشن شفا و مراسم «اهدای عضو، اهدای زندگی» به‌مناسبت بزرگداشت روز ملی اهدای عضو با حضور جمعی از مسئولان، صاحب‌نظران و اساتید حوزه اهدا و پیوند اعضا و خانواده‌های اهداکنندگان، هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان دوشنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در تالار ابن‌سینا دانشکده پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد. دکتر ولایتی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اعلام کرد:‌ هر مورد مرگ مغزی درصورت اهدای عضو در زمان مناسب می‌تواند جان یک تا 6 نفر را نجات دهد، اما به‌دلیل ناآشنا بودن عموم مردم با مفهوم غیرقابل نجات بودن بیمار مرگ مغزی و رضایت ندادن به اهدای عضو، نه‌تنها مورد مرگ مغزی فوت می‌کند بلکه شانس زندگی یک تا 6 ایرانی نیازمند به پیوند عضو نیز از بین می‌رود.

مهم‌ترین عناوین امروز 31 اردیبهشت ماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

بازنگری نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری دانشجویان پزشکی

در این عنوان روزنامه آفرینش، معاون آموزشی وزارت بهداشت از بازبینی در نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری جامع علوم پایه و پیش کارورزی خبر داده است.

اعلام اسامی داوطلبان دارای حد نصاب کنکور دکتری به زودی

مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش، از اعلام زمان اسامی معرفی شدگان دکتری که حدنصاب را کسب کرده اند، خبر داده است.

مخالفت مجلس با دو فوریت طرح تعویق کنکور سراسری به مدت دو ماه

این خبر از مخالفت مجلس با دو فوریت طرح تعویق کنکور سراسری در مدت 2 ماه حکایت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005879

وب گردی

وب گردی