فرمانده مرزبانی: نگرانی خاصی در مورد مرزها نداریم

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نگرانی خاصی درمورد مرزها نداریم گفت: در بعضی از مرزها با درگیری‌هایی با قاچاقچیان مواد مخدر، قاچاق کالا و ترددهای غیر مجاز مواجه هستیم اما دغدغه امنیتی نداریم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی گفت: از آنجایی که روابط خیلی خوبی که بین مرزبانان و بین تمام دستگاه‌ها و سازمان ها است یک وحدت بین نیروی انتظامی مرزبانی، سپاه پاسداران، دستگاه قضائی و همه کسانی که پشتیبان این مرز هستند وجود دارد و امروز ما بهترین دوران مدیریت بین مرزها را طی می‌کنیم.

وی گفت: امروز کشورمان از تجارب پسشکسوتان به ویژه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتانی که انقلاب را آفریدند و با استفاده از این تجارب نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند.

رضایی ادامه داد: امروز کشور ما باوجود توطئه‌های دشمنان در آرامش به سر می‌برد که ین آرامش و انسجام پیوند مستحکم مردم و رهبری است.

وی گفت: فرزندان ملت به عنوان مرزبان هوشیارند و با بصیرت و به موقع کارشان را انجام می‌دهند و رابطه‌ عمیقی با مردم دارند و ما نگرانی خاصی درمورد مرزها نداریم هرچند در بعضی از مرزها با درگیری‌هایی با قاچاقچیان مواد مخدر، قاچاق کالا و ترددهای غیر مجاز مواجه هستیم اما دغدغه امنیتی نداریم.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در بازدیدی که از پاسگاه‌های استان ایلام داشتم، همه با زبان روزه و اقتدار بالا در حال محافظت هستند.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1005923

وب گردی

وب گردی