پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های “ایران هلث” و “اینوتکس” برپا می شود

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه های “ایران هلث” و “اینوتکس” با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بیست‌ و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی(ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ، شرکت های دانش بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود .
پاویون شرکت های دانش بنیان با هدف نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود. شرکت های دانش بنیان علاقمند می توانند جهت حضور در پاویون ضمن ثبت نام درسامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس www.bpms.nsfund.ir ، با مجری برپایی پایون به شماره ۰۹۳۸۷۵۵۷۰۴۹ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی جهت حضور انتخاب خواهند شد و اولویت با شرکت هایی است که زودتر ثبت نام کنند.
همچنین دکتر سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی طی سخنانی، فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان در شرکت‌های دانش بنیان را شرط اصلی شرکت‌های برتر یا پیشگام در حوزه دانش بنیان عنوان کرد و گفت: هدف از این نشست هماهنگی با شرکت‌های برتر در حوزه دانش بنیان است تا بتوانیم خدمات اثربخشی متناسب با نیازشان به آنها ارائه دهیم.
وی این نشست را پنجمین نشست از سلسله نشست‌های صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف دانش بنیان اعلام کرد و گفت: در همین راستا شرکت‌های دانش بنیان را متناسب با حوزه فعالیت‌هایشان دسته‌بندی کرده‌ایم که در این جلسه از ۲۵ شرکت در حوزه تجهیزات دوار و نیروگاهی دعوت شده است.
ملکی‌فر علاوه بر حضور در نشست، ملاقات فردی و حضوری با نمایندگان شرکت‌ها را نیز امری ضروری تلقی کرد و گفت: ما پس از نشست منتظریم جداگانه و مستقل، مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان را بشنویم و خدماتی که برایشان تدارک دیده‌ایم را با آنها در میان بگذاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005943

وب گردی

وب گردی