تشکیل شورای روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان رامسر

با هدف هم افزایی و ایجاد زمینه همکاری های مشترک، رئیس و معاونین دانشگاه فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، در این دیدار علیرضا یکرنگی رئیس این واحد دانشگاهی ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مهمانان گفت: ما باید در نگاه کلی مجموعه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را یکی ببینیم و با افزایش سطح کیفی و عملی آموزش به سمت آینده ای بهتر پیش برویم.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ازهیچ گونه همکاری در جهت ارتقاء تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان و حتی کشور دریغ نمی کند و ما از همینجا آمادگی کامل خود را برای حمایت و همکاری مشترک با سایر دانشگاه های شهرستان اعلام می کنیم.

یکرنگی تصریح کرد: پیشنهاد تشکیل شورای روسای دانشگاه های شهرستان رامسر که از رضا سروش مطرح شد پیشنهاد خوبی است و من امیدوارم بتوانیم با برگزاری جلسات مستمر شورای روسای دانشگاه ها باعث رشد و پیشرفت بیشتر دانشگاههای منطقه شویم

بهروز رضا سروش رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ملاصدرا شهرستان رامسر در ادامه ضمن تبریک انتصاب یکرنگی گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل های یکدیگر استفاده کنیم تا بتوانیم بدون صرف هزینه بیشتر و اشتراک منابع به امکانات هم دسترسی داشته و با همین روش سطح کیفی و عملی آموزش را تا حد بسیار زیادی افزایش دهیم.

رضا سروش در ادامه افزود: دانشگاه ها برای شهرستان رامسر بعنوان یک سرمایه محسوب می شوند و هدف ما ارتقا دانش بدون مرز است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005985

وب گردی

وب گردی