برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های ضروری پژوهش در کتابخانه دانشگاه تورنتو

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های ضروری پژوهش، مهارت افزایی،ارائه کتاب‌های استراتژی پژوهش از جمله اقدامات کتابخانه یوآوتی دانشگاه تورنتو است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یو آوتی(U of T) بزرگترین سیستم کتابخانه در کانادا است که به عنوان مرکز تحقیقاتی تورنتو شناخته می‌شود. این کتابخانه از مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌ها و نشریات، مقالات و داده‌ها، موضوعات آرشیوی، چند‌ رسانه‌ای و اطلاعات دولتی از مأموریت تحقیقاتی دانشگاه تورنتو پشتیبانی می‌کند.‌

این مجموعه در راستای بهبود روش پژوهش، اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی تحت عنوان مهارت‌های ضروری پژوهش می‌کند. این کارگاه دارای 4 ورکشاپ است و چندین بار در طول سال برگزار می‌شود. در این کارگاه بر روی اطلاعاتی از پژوهش تمرکز می‌کنند که نقطه‌ای ضروری برای آغاز پژوهش محسوب می‌شوند تا دانشجویان کشف کنند چگونه می‌توانند پژوهش‌های خود را به صورت اکتشافی متمرکز کنند. همچنین دانشجویان یاد می‌گیرند که چگونه سوالات تحقیق را به صورت صحیح توسعه دهند و در منابع مورد نظر جستجو کنند.

این مرکز تحقیقاتی برای تمامی رشته‌ها و سطوح نیز کارگاه‌های مهارتی برگزار می‌کند. همچنین یک کتابدار در این کتابخانه موظف است که در ارتباط با پروژه تحقیقاتی دانشجویان، به سوالات آنان پاسخ دهد. در این کتابخانه، کتاب‌های بسیاری در زمینه استراتژی‌های تحقیق وجود دارد که دانشجویان می‌توانند برای انجام پژوهش‌های خود از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005987

وب گردی

وب گردی