خدمت جدید اوبر به مشتری های ویژه

شرکت حمل و نقل اوبر با ارائه خدماتی جدید اعلام کرد از این پس مشتری های ویژه این شرکت در صورت تمایل می توانند از گزینه راننده ساکت استفاده کرده و در طول سفر از آرامش برخوردار باشند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت اوبر راه حلی برای مشتری های خود ارائه کرده است که می خواهند راننده ای بی سر و صدا داشته باشند، این شرکت برای ارائه این خدمت ویژگی های جدیدی را به نرم افزار اوبر بلاک اضافه کرده است.

اوبر قصد دارد با اوبر بلاک به مسافرینی که به آرامش احتیاج دارند یا ترجیح می دهند در خودرو استراحت کنند خدمت رسانی کند، کاربر می تواند در نرم افزار این شرکت به راحتی گزینه سکوت را انتخاب کند و در طول سفر از آرامش برخوردار باشد.

علاوه بر این گزینه کاربر می تواند از گزینه کمک راننده برای جابجایی لوازم خود استفاده کرده و پیش از سفر درجه حرارت اتومبیل را نیز تعیین نماید اما در مقابل مسافرینی که از اوبر ایکس یا اوبر بول استفاده می کنند که خدماتی ارزان تر ارائه می دهند نمی توانند از خدمات اضافی یا گزینه راننده ساکت استفاده نمایند.

پس از اعلام این ویژگی های جدید از سوی شرکت اوبر برخی انجمن هایی که رانندگان و کارمندان اوبر در آنها عضو هستند ابراز نگرانی نموده و تاکید دارند این راه خوبی برای برخورد با رانندگان از سوی شرکت و مسافرین نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005995

وب گردی

وب گردی