اعزام دومین گروه جهادی دانشجویان علوم پزشکی واحد قم به مناطق سیل زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از اعزام دومین گروه جهادی علوم پزشکی به مناطق سیل زده جنوب کشور خبر داد.

سیف‌الله فضل‌اللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسکانیوز در قم اظهار کرد: امروز شاهد دومین اعزام گروه جهادی گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم متشکل از پزشکان، پرستاران و دانشجویان مامایی با ظرفیت 26 نفر به مناطق خوزستان هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از زمان شکل‌گیری سیل در اوایل سال 98 در قالب اردوهای جهادی خدمات بسیار خوبی را به مناطق سیل زده جنوب کشور ارائه کرده است.

وی بیان کرد: تیم های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم شروع به فعالیت جهت خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده جنوب کشور کرده‌اند و امروز توانستیم دومین گروه جهادی علوم پزشکی متشکل از پزشکان،پرستاران و ماماهای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم را به مناطق سیل زده اعزام تا بتوانند خدمات پزشکی مورد نیاز را به روستاهای شهرهای اهواز و سوسنگرد ارائه کنند تا بخشی از آلام مردم را پوشش دهند.

سیف‌الله فضل‌اللهی بیان کرد: تیم اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی قم در دومین مرحله اعزام کادر پزشکی خود توانسته است داروهای جمع آوری شده از سوی دانشگاهیان را به مناطق سیل زده برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی اجتماعی و علمی است خدمات مناسب و در شأن مردم به جامعه ارائه دهد.

کد خبر: 1006029

وب گردی

وب گردی