موسوی: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تغییر و تحول در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در مسیر بسیار نورانی تغییر و تحول در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز با حضور سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز برگزار شد.

موسوی در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و قدردانی از زحمات سرپرست سابق حراست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر بسیار نورانی تغییر و تحول در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته و فرصت ذی قیمتی برای تمامی دوستداران انقلاب اسلامی فراهم شده تا این محیط وسیع علمی را آنچنان که شایسته است راهبری کنند تا به حول و قوه الهی شاهد یک محیط پاک و منزه توأم با جوشش علمی و هم افزایی در زمینه جنبش نرم افزاری و پژوهش باشیم.

وی گفت: مایه فخر و مباهات است که این سرمایه عظیم با تصمیم شجاعانه، بجا و شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتصاب دکتر ولایتی به عنوان رییس هیأت مؤسس و امنا و در مسیر رشد و ترقی به معنای واقعی آن قرار گرفت و انشاءالله مسیر تحول با همکاری همه عزیزان دنبال شود.

موسوی اظهار کرد: امروز افتخار می کنیم که دانشمند فرهیخته ای چون دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را عهده دار شدند که مورد غضب و کینه تمامی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی قرار گرفته است. دانشمندی که همه مردم به آن افتخار می کنند.

وی ادامه داد: دانشمندی که همرزم شهدای گرانقدر هسته ای ما مانند شهیدان شهریاری، علیمحمدی، رضایی و احمدی روشن بوده و باعث افتخار است که ایشان در این صحنه خوش درخشیده اند. فردی که دغدغه علمی دارند و امروز منصب اجرایی و عالی دانشگاه آزاد اسلامی را به عهده گرفتنه اند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به خدمتگذاری در این دانشگاه افتخار می‌کنم، گفت: امیدوارم مسیر تحول، پیشرفت و ترقی دانشگاه آزاد اسلامی را با تمام توان و با روحیه برادری و اخلاص طی کنیم.

وی حراست را یکی از ارکان تحول دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: ان شاءالله تمام تلاشمان را جهت پیشرفت علمی و اقتدار عملی که در تراز انقلاب اسلامی باشد، به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست آرمان میرزا رحیمی به ‌عنوان مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز معرفی و از زحمات امیرعلی درهمجانی سرپرست سابق حراست این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006048

وب گردی

وب گردی