تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بیش از سال‌های گذشته بود

مدیر کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: علی‌رغم هجمه‌هایی که به ایران وارد شده است، تعداد شرکت کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بیش از سال های گذشته بود که بیانگر پویایی و تاثیر‌گذاری‌ کشور در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز چهارشنبه اول خردادماه 98 در ساختمان مرکزی‌ وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

محمدرضا مسیب‌زاده مدیر کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: قرآن مدافع و حافظی مانند پیامبر و امام حسین(ع) دارد، مقام معظم رهبری می‌فرمایند تجلیل از قاریان، تجلیل از قرآن است.

وی ادامه داد: ششمین دوره مسابقات دانش آموزان جهان اسلام در سال ۹۵ برگزار شد و ما امسال موفق شدیم بار دیگر آن را برگزار کنیم.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: علی‌رغم هجمه‌هایی که به ایران وارد شده است، تعداد شرکت‌کنندگان بیش از سال‌های گذشته بود که بیانگر پویایی و تاثیرگذاری‌ کشور در جهان است.

وی افزود: مهم‌ترین پیام این مسابقات، صرفه‌جویی و بهره‌وری است، ما با حداقل امکانات اقدام بسیار بزرگی در حوزه بهره‌برداری و اجرا انجام دادیم.

مسیب‌زاده بیان کرد: این مسابقات شعار همدلی میان دانش‌آموزان جهان اسلام را رواج داده است. ۱۰ هزار دانش‌آموز به صورت هدفمند از این مسابقات بازدید کردند. حتی وزیر آموزش و پرورش ۳ بار در سالن و برنامه‌های حاشیه‌ای این مسابقات حضور پیدا کردند که بیانگر توجه این وزارتخانه است.

وی اظهار کرد: کمیته‌های بسیاری در طول برگزاری مسابقات با ما همکاری داشتند که از تمامی آن‌ها نیز تشکر می‌کنم. در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همه افراد پای کار بودند.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: روز پایانی این مسابقات با دیدار مقام معظم رهبری مصادف شد که بسیار مبارک بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006053

وب گردی

وب گردی