دومین نشست گفتمان علمی انقلاب اسلامی برگزار شد

دومین نشست گفتمان علمی انقلاب اسلامی با موضوع بررسی و نقد کتاب راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز دومین نشست گفتمان علمی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور دکتر سیدعلیرضا واسعی استاد دانشگاه و دانشیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤلف کتاب راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی و دکتر صادق ملکی آوارسین دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و ناقد جلسه برگزار شد.

واسعی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: مشکلات اخلاقی و ناهنجاریهای امروز جوامع اسلامی، محققان و اندیشمندان زیادی را به تامل و تحقیق وا داشته تا راهکارهایی برای اصلاح آن بیابند.

وی افزود: کتاب راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی، به همین منظور تألیف شده تا بر اساس سنت و سیره پیشوایان معصوم الگوی مناسبی برای رویارویی با کژی‌ها و ناهنجاریهای ارائه دهد.

دانشیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان داشت: با این رویکرد که تحقق جامعه برین شیعی، بدون پیروی از سیره آن بزرگان در مرحله شعار باقی می ماند و طبعا بهترین شاخص سنجش ارزش مداری جامعه، هم سویی با سنت و الگوی رفتاری آنان است.

دومین نشست گفتمان علمی انقلاب اسلامی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز، معاونت علمی نمایندگی آستان قدس رضوی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی و با حضور پرشور اساتید دانشگاه در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006059

وب گردی

وب گردی