برنامه‌ریزی وزارت خارجه آمریکا برای ملاقات با عناصر ضدانقلاب ومنافقین در اروپا

برخی از عناصر ضدانقلاب به تصور آنکه حمایت‌های مالی آمریکاییان پس از این نشست به سوی آن‌ها سرازیر خواهد شد، در تلاش‌اند این مسئله را از سایر عناصر و گروه‌های اپوزوسیون، پنهان و هریک خود را با عنوان آلترناتیو به آمریکائیان معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، یک منبع مطلع از برنامه‌ریزی وزارت امور خارجه آمریکا برای ملاقات با عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلب چپ و منافقین در اروپا خبر داد.

وی در توضیح بیشتر این خبر با بیان اینکه دستیار ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در تلاش است لیستی از عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلب ومنافقین دراروپا را برای انجام ملاقات با مسئولان وزارت خارجه آمریکا تهیده کند، تصریح کرد: مسئولان ارشد وزارت خارجه امریکا در تلاش هستند این افراد را به منظور بهره‌گیری و همراهی آنان با اهداف از پیش طراحی شده کاخ سفید در خصوص اعمال فشار حداکثری به‌روی ملت ایران و براندازی با خود همراه نمایند.

این منبع مطلع تصریح کرد: برخی از عناصر ضدانقلاب به تصور آنکه حمایت‌های مالی آمریکاییان پس از این نشست به سوی آن‌ها سرازیر خواهد شد، در تلاش‌اند این مسئله را از سایر عناصر و گروه‌های اپوزوسیون، پنهان و هریک خود را با عنوان آلترناتیو به آمریکائیان معرفی کنند.

منبع : فارس

کد خبر: 1006075

وب گردی

وب گردی