برپایی کرسی های تلاوت قرآن درمساجد محلات مرکزی تهران

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 11 همزمان با ماه مبارک رمضان از برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم در 17 مسجد از محلات سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در راستای بهره مندی از برکات و فیوضات ماه نزول قرآن ، کرسی های تلاوت قران با عنوان 17 مسجد ، 17 محله از اولین روز ماه مبارک رمضان ، بعد ازاقامه نماز ظهر و عصر در سطح مساجد در حال اجرا می باشد.

وی گفت: در این برنامه که با حضور قاریان و فعالان قرآنی سطح محلات برگزار می شود، مساجد امام سجاد، منشور، قندی، مظهری، فیض، پنبه چی، امام محمدباقر، ولیعصر،شیشه، توتونچی، امام رضا، حجت، ایروانی، توحید، مهدوی، علوی و رضوی ، همه روزه تا پایان ماه مبارک؛میزبان علاقمندان قرآنی وروزه داران است.

هم چنین در راستای دیدارهای صمیمانه شهردار منطقه با شهروندان ، سلسله جلسات ملاقات های مردمی در روزهای زوج هرهفته در ایام ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز ظهروعصر با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونین ، مدیران ارشد و....در مساجد سطح منطقه برگزار می شود.

در این دیدارها نصراله آبادیان شهردار منطقه 11، ضمن استماع دغدغه ها و درخواست های شهروندان و پاسخگویی به آنان ، راهکارها و دستورات لازم را درجهت رفع مشکلات شهروندان ؛ در دستور کار معاونان قرار می دهد.

تبادل نظر با شهروندان در خصوص تعاملات لازم به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ماه رمضان و... از دیگر برنامه های این ملاقات ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006091

وب گردی

وب گردی