از کارکنان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تقدیر شد

در هفته روابط عمومی و ارتباطات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از کارکنان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این مراسم دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن تبریک این مناسبت روابط عمومی را بخش مهمی از ساختار سازمان دانشگاه برشمرد و گفت: «وظیفه روابط عمومی در انعکاس توانمندی ها، افتخارات و دستاوردها به مثابه آیینه تمام نمایی که تصویری روشن و واضح از عملکرد آن را به مخاطبین می نمایاند و در عین حال امر تبادل نظرات، پیشنهادات، مشکلات و مسائل و به طور کلی ارتباط دوسویه بین مسئولین و مراجعان را نیز بر عهده دارد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن بازدید از بخش های مختلف حوزه روابط عمومی از تک تک پرسنل این حوزه تقدیر کرد.

در این بازدید مهندس فرزاد نصری مدیر روابط عمومی نیز توضیحاتی در خصوص نحوه انجام امور در بخش های مختلف این حوزه ارائه نمود.

دکتر برهانی فر ضمن تقدیر از کارکنان این حوزه همچنین توصیه هایی را برای انجام بهتر امور مطرح کرده و با اهدای لوح های تقدیر و هدایایی از آنان تقدیر نمود.

در این جلسه همچنین از تعدادی از پرسنل زحمت کش حوزه ریاست و اداره خدمات دانشگاه که همکاری مستمر و شایسته ای با حوزه ریاست و روابط عمومی داشتند نیز با اهدای لوح های تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر: 1006096

وب گردی

وب گردی