جشن الفبای دانش‌آموزان کلاس اول دبستان مدارس سمای دهاقان برگزار شد

جشن الفبای دانش‌آموزان کلاس اول دبستان مدارس سمای واحد دهاقان در محل سالن آمفی‌تئاتر شهید بشارت واحد و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و نیز خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد دهاقان، محمد یعقوبی، معاون سمای واحد دهاقان در این برنامه طی سخنانی گفت: « بدون تردید همه معلمان برای دانش‌آموزان و آموزش آنان متحمل رنج و مشقت بسیار می‌شوند، اما معلم کلاس اول به‌عنوان کسی که به ما سواد خواندن و نوشتن را می‌آموزد، بیش از همه معلمان متحمل سختی می‌شود و بر گردن همه ما حق بسیار بزرگ و عظیمی دارد. معلمانی که خواندن و نوشتن را به ما می‌آموزند و این مسئله در نزد خداوند دارای اجری مثال‌زدنی است. فرد تا پایان عمر هر چه که بنویسد و هر چه که بخواند و به هرجا که برسد، سنگ بنای آن در کلاس اول دبستان گذاشته خواهد شد. »

معاون سمای واحد دهاقان بیان داشت: « معلمان کلاس اول معلمانی دلسوز و عاشق هستند که برای اولین بار و با رنج و مشقت، آموزش به دانش‌آموزان را شروع می‌کنند و با ایجاد فضایی گرم و آرام، فرزندان ما را به سوی معرفت و تحصیل علم رهنمون می‌شوند. البته آموزش تنها بخشی از هنرهای معلمی است، چرا که معلم با صداقت، عمر و جوانی خود را صرف تعلیم و تربیت جامعه و جهان می‌کند. »

کد خبر: 1006115

وب گردی

وب گردی