آمادگی پلیس درشب‌های قدر/ سرقت خشن در ماه رمضان نداشته‌ایم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از آمادگی کامل مأموران این پلیس برای تأمین امنیت شهروندان در لیالی قدر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های پلیس برای شب‌های قدر، گفت: با توجه به برپایی مراسم شب‌های قدر و حضور شهروندان در مساجد، پلیس وظیفه دارد در حوزه تأمین امنیت شهروندان و منازل‌شان، اقداماتی را اتخاذ کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در این شب‌ها گشت‌های پلیس پیشگیری پایتخت با آمادگی کامل به صورت پیاده، موتوری و خودرویی تلاش خواهند کرد تا امنیت را برقرار کنند.

سردار ظهیری با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها مانند مردم و بسیج در امر برقراری امنیت در پایتخت، گفت: مأموران پلیس پیشگیری در تمام مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به صورت آشکار حضور فیزیکی خواهند داشت.

وی از شهروندان درخواست کرد: از وضعیت ایمنی منازل خود اطمینان حاصل کرده و اگر نواقصی در بحث امنیتی منازل وجود دارد، آنها را برطرف کرده و سپس از منازل خود خارج شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شهروندان در زمان مراجعه به مساجد و تکایا از پارک کردن خودروهای خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

سردار ظهیری تأکید کرد: افراد به هیچ عنوان اموال خود را در خودروها نگذارند چرا که بیشترین سرقت‌های در حال وقوع، سرقت لوازم داخل خودروهاست.

وی افزود: شهروندان به جای نگهداری اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات، ارز و ... در منازل، آنها را در صندوق امانات نگهداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص میزان وقوع سرقت در ماه مبارک رمضان، گفت: سرقت وجود دارد اما در این ایام کنترل شده است و می‌توان گفت مورد خاصی به‌خصوص در حوزه سرقت‌های خشن نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006146

وب گردی

وب گردی